Tropical Getaway modpack! NIEUWE VERSIE 21.9.2018

Plaats hier je vragen en antwoorden over Sims 4 cheats, mods, downloads en poseplayer
Markos
Feestmeester
Feestmeester

Tropical Getaway modpack! NIEUWE VERSIE 21.9.2018

Berichtdoor Markos » 10 Aug 2016, 15:11

Deze MOD is vernieuwd! Zie hier alle info over de vernieuwd versie.

Afbeelding
Tropical getaway mod!

Nando/Fernando heeft afgelopen maandag, samen met Simsfans.de, de "Tropical getaway modpack" gereleased. [eusa_dance.gif]
Dit verandert de wereld Granite Falls naar een kleurrijke wereld met palmbomen, stranden en ga zo maar door. Een tropische metamorfose dus! [eusa_dance.gif] Om jullie een idee te geven hoe het er allemaal uitziet heb ik de mod even uitgetest. :D
Onderaan staat waar je de mod kunt downloaden, en hoe je deze werkend krijgt!

Hoe werkt de mod?

Je gaat naar de wereld op de gewone manier, maar er is een kleine verrassing, want het kleine bewegende logootje is ook anders! [eusa_dance.gif]
Het brengt je al vast in de sfeer en het ziet er ook nog eens heel mooi uit. [love4.gif]

Afbeelding

Als je vervolgens het overzicht van de wereld te zien krijgt zie je een prachtige overgang van zomerse kleuren! [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Als je naar de verschillende plekken gaat zie je dat de wereld veranderd is in een exotische plaats! [love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tip!

De huizen veranderen helaas niet mee, waardoor sommige gebouwen een beetje raar staan in de wereld. Je kunt zelf de huizen vervangen, en met hashtag #tropicalgetaway zijn tientallen huizen te vinden in de gallerij, die heel goed passen in de wereld! [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Hoe download ik de mod?

Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je onder het tabje "overig" bij de spelopties "Aangepast materiaal en modificaties inschakelen" en "Script- modificaties toestaan" aanstaan. Staat een van deze uit, dan werkt de mod niet. :D

Afbeelding

Je download de mod bij SimsFans.de, klik op "Direkter download".

Afbeelding

Het handigst is om het nog ingepakte bestand in je modsmap te plaatsen, deze is te vinden onder (mijn) documenten/Electronic Arts/De Sims 4/Mods. Deze pak je vervolgens hier uit met bijvoorbeeld het programmaatje Winrar. Op deze manier staat alles al direct op zijn plek! [eusa_dance.gif] Het bestand met het "boekje" mag je nadat je het uitgepakt hebt verwijderen.

Afbeelding

Vervolgens mag je het "boekje" weghalen, de rest laat je staan.

Afbeelding

Nu ben je klaar om er mee te spelen. [eusa_dance.gif] Veel plezier ermee. [5grouphug.gif]

Ben je klaar met de mod en wil je hem niet meer in je spel hebben? Haal dan het bovenstaande mapje "tropical-getaway" gewoon weg. [eusa_angel.gif]

Wat is mijn mening?

Het is in mijn ogen altijd leuk om iets nieuws uit te proberen, en deze mod is me echt niet tegengevallen. Mijn spel geeft geen problemen bij het spelen met de mod. Het enige jammere is natuurlijk dat de sims 4 geen zomerse activiteiten heeft, waardoor je in mijn ogen niet echt optimaal gebruik kunt maken van deze mod, maar dit neemt niet weg dat de mod prachtig is vormgegeven en alles er heel mooi uitziet.
Het is hopen dat EA snel zelf een exotische uitbreiding uitbrengt, maar tot die tijd is dit een prima alternatief. :D

Downloaden van mods is op eigen risico, Moonshinesim is niet aansprakelijk voor enige schade aan je game
Afbeelding
Volg mij op Origin! Origin ID: Markoss121

Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Tropical Getaway modpack! NIEUWE VERSIE 21.9.2018

Berichtdoor Simmie » 21 Sep 2018, 10:48

NIEUWE VERSIE

Nando heeft in samenwerking met 8 andere Simmers een vernieuwd Tropical Getaway Modpack gemaakt.
Hieronder vind je een aantal screens, een lijst met nieuwe functies en hoe je de Mod kunt downloaden en installeren.

Afbeelding

Aloha en Sul Sul!
Het De Sims 4 Tropical Getaway Modpack (benodigd: het De Sims 4-basisspel, In de Natuur, Jaargetijden en Jungle Avonturen) is er voor jou. Gratis.

Dit modpack is waarschijnlijk een van de grootste mod-projecten ooit gemaakt voor De Sims 4. Deze aanpassingen transformeren niet alleen de voormalige wereld van Granite Falls in een tropisch toevluchtsoord dat ‘Palm Falls’ wordt genoemd, het geeft je Sims ook nieuwe manieren om deze bestemming te verkennen, nieuwe gameplay, nieuwe kledingopties en toevoegingen aan je bouw-/koop catalogus.

Afbeelding

Nieuwe functies:
- Het gebladerte en de texturen over de hele wereld zijn veranderd. Dit maakt het weelderig, tropisch en strandachtig.
- Er is een nieuw klimaatsysteem: tropische stormen in de winter, hittegolven in de zomer, geen sneeuw meer (het is een tropische bestemming)
- Verbeterde verlichting geïnspireerd door de verlichting van Sunlit Tides in The Sims 3.
- Nieuwe UI-wijzigingen inclusief een nieuw wereldicoon, naamswijziging van de wereld (nieuw opslagbestand wordt aanbevolen) en een nieuwe wereldkaart.
- De mogelijkheid om in de oceaan te spelen is toegevoegd (zwemmen in de oceaan komt met een toekomstige update)!
- Er is een mogelijkheid toegevoegd om te ontspannen bij de rivier (bekijk het bord met vissen)!
- Zonnebaden is nu mogelijk – inclusief een positieve en een negatieve uitkomst: zonnebrand of een mooie bruine kleur krijgen!
- Er is een palmschommel toegevoegd aan het spel en de wereld.
- Er is een rugzak toegevoegd die je Sim kan dragen en mee kan nemen in zijn inventaris.
- Luchtbedden zijn toegevoegd: je Sims kunnen nu een dutje doen in het zwembad, zwevend!
- Een werkende verkoelende plafondventilator is toegevoegd.
- Een kinderzwembad dat mee te nemen is in je Sim’s inventaris is toegevoegd.
- Meer dan 15 CAS-items zijn toegevoegd (inclusief een grappig bananenkostuum).
- Meer dan 30 bouw-/koopvoorwerpenzijn toegevoegd.
- Veel dingen hebben een update gehad, zijn toegevoegd of verwijderd. Dingen die niet in deze lijst staan omdat deze mod enorm is.

Installatie
Heb je al een eerdere versie van het Tropical Getaway Modpack gedownload?
Verwijder deze dan eerst helemaal!

Download de nieuwe MOD via deze pagina: https://www.patreon.com/posts/21538276
Plaats de map 'Tropical Getaway 1.0' in je Mods-map en pak het daar uit.
Lees daarna alsjeblieft het tekstbestand 'installation tutorial.exe' in de map 'LIGHTING installation' en volg de instructies.
Vergeet niet om in je spel bij spelopties ‘Aangepast materiaal en modificaties inschakelen’ en ‘Scriptmodificaties toegestaan’ aan te vinken.

Dat is alles. Ik hoop dat je alle nieuwe dingen die in dit modpack meekomen leuk vindt en upload nieuwe creaties alsjeblieft met de hashtag #tropicalgetaway op de galerij!
Afbeelding
Klik op mijn banner om naar mijn site te gaan.

Terug naar “Sims 4 cheats, mods, downloads en poseplayer”